zaterdag, februari 23, 2008

Bendinelli op komst!

Afgelopen week ben ik naar de Coffee Cologne geweest in, u raadt het al, het Duitse Keulen. Hoewel de beurs niet bijzonder groot was (maar 50 standjes), was mijn bezoek succesvol: weer een prachtige nieuwe koffie erbij! Nu moet ik eerlijk zeggen, dat dit niet als een verrassing kwam, ik was immers uitgenodigd door Sergio en Enrico Bendinelli, de familie achter Caffe Roen en Caffe Bendinelli. Na hartelijk ontvangen te zijn, presenteerde Enrico mij een espresso gemaakt met de Bendinelli Armonioso melange, bestaande uit een 80-20 arabica-robusta verhouding. Een prachtige koffie werkelijk, vol en romig, waarbij een fraaie dropbitter iets de boventoon voert. En na 5 minuten kon ik ook de prachtige nasmaak ervaren: lang aanhoudend, zacht en aangenaam.




Alles bij elkaar voor mij reden om deze koffie te gaan bestellen. Dus binnenkort, niet alleen een verse hoeveelheid van de succesvolle Roen, maar ook de fraaie Bendinelli Armonioso in Nederland verkrijgbaar! Overigens: deze koffie is in 2006 bekroond met een zilveren medaille!


 
dekoffiethuiswinkel.nl