donderdag, november 09, 2006

"Keertje Koffie ?"

Als bedrijf wil ik meer zijn dan alleen maar een inpakker en een verzender van de producten die ik aanbied. Informatie geven, dingen uitzoeken, vragen beantwoorden; ik vind het uitermate belangrijk. Behalve deze dingen denk ik ook vaak na wat ik verder nog extra zou kunnen doen.

Een van de dingen waar ik op uit ben gekomen is het (laten) ontwerpen van de cartoon "Keertje Koffie", getekend door Henk Akker (www.henkakker.nl).

Het resultaat mag er zijn wat mij betreft. Hij heeft daarbij duidelijk een FrancisFrancis! als voorbeeld genomen. Ik moet er echter wel bij zeggen dat die machine absoluut een fatsoenlijker koffie zet dan Henk heeft getekend, maar goed, Henk is dan ook cartoonist. Over enkele weken is deze cartoon als ansicht bij elke bestelling te bewonderen. Met Henk heb ik afgesproken dat we een serie gaan maken, maar eerst deze maar eens uitventen. Ben benieuwd hoe die ontvangen wordt. Ik vind hem in ieder geval leuk, maar hoor heel graag je reactie!

Morgen: Consumentenbond gesponserd?

 
dekoffiethuiswinkel.nl